Frontline Business
  • Home
  • Blog
    • Participeren
  • About
  • Kennis
  • Partners
  • Contact





Cloud verkopen: De belangrijkste veranderingen voor Sales!

Op 27 feb, 2016
Frontline Business Nieuws
Door : Chris de Bruin
Geen berichten
Views : 30326

Welke vaardigheden beheersen succesvolle Cloud Sales? Bij een Cloud-contract gaat de klant een subscription-contract aan. En voor de meeste verkopers is dat een grote verandering. De klant investeert niet meer maar gaat de functionaliteit gebruiken en afnemen en verwacht dat alle expertise en diensten zijn verpakt. Dit zijn de belangrijkste verandering voor Sales professionals in de ICT:

1. Beleving: De Cloud oplossing herkenbaar maken voor de klant. Het laten ervaren zoals het in de dagelijkse praktijk zal zijn

2. Return on Value: het maandelijkse tarief waardevol maken voor de klant.

3. Customer Intimacy: continue merkbaar, voelbaar en zichtbaar meedenken met de ‘business’ van de klant

Er zijn er meer. Kijk naar de veranderingen in de besluitvorming in ‘The ‘Cloud Buyer Journey’ die je binnenkort op deze site zal aantreffen.



Volgend bericht 

Over de auteur

Chris de Bruin


Aantal berichten : 3
Alle berichten van : Chris de Bruin

Laat een reactie achter

Klik om te annuleren

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>





Zoeken in Blog

Meest recente berichten

  • Benchmark 2019
  • Social Selling: de 4 grootste blunders!
  • Cloud verkopen: De belangrijkste veranderingen voor Sales!

Categorieën

  • Frontline Business Nieuws

Blog

  • Benchmark 2019 16 januari 2020
  • Social Selling: de 4 grootste blunders! 25 maart 2017
  • Cloud verkopen: De belangrijkste veranderingen voor Sales! 27 februari 2016

Partner © Copyright 2014 Frontline Business is powered by Microsoft Netherlands & HP Netherlands. Website by Jordyvredeveld.nl & Pascalknecht.nl.